سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد؛

افتتاح اتاق گفتگو بین اصحاب فرهنگ ودولت تا پایان سال جاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مجتمع فرهنگی وهنری افلاک نمای خیام نیشابور که از افتخارات نیشابور، خراسان و در سطح ملی است تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه مشاور مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در فرهنگسرای وکیلی گفت: ایجاد اتاق گفتگو میان اصحاب فرهنگ و هنر و دولت مهم است که در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: همایش بین المللی فضل بن شاذان می‌تواند درگاهی برای جمع شدن ادیان در کنار یکدیگر باشد و انشالله با پیگیری‌ها در آذرماه سال ۹۸ این همایش برگزار شود شهر نیشابور شهرعطار، خیام، فضل بن شاذان و تاریخی از ادب و هنر و میراث کهن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: دانشگاه هنر پتانسیل خوبی برای هنرمندان بوجود آورده است که به هنر و فرهنگ مهر بورزند این درحالی است که این موقعیت در مشهد وجود ندارد.

مروارید افزود: با توجه به زیر ساخت شهری و نسل جوان نیشابور و نگاه نسل جوان و مطالبه گر جایگاه خوبی را می‌بینیم و ما در این راستا حمایت، هدایت و نظارت خوبی را توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برای نسل جوان خواهیم داشت.

وی گفت: گذر فرهنگ و هنر طرحی است که وزیر ارشاد به آن تاکید ویژه دارند که در خراسان رضوی، نیشابور و سبزوار انتخاب شده است که امیدواریم اولین گذر فرهنگ و هنر در نیشابور رخ دهد و با اجرای این طرح شهروندان با مراجعه به برنامه 'گذر فرهنگی' به مجموعه کامل رویداد‌های فرهنگی، هنری مانند سینما، تئاتر، موسیقیایی، شعرخوانی، داستان خوانی و نشست‌های فرهنگی دسترسی خواهند داشت.

گفتنی است در این مراسم از زحمات عباس کرخی رئیس قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور قدردانی و غلامحسین علیپور به عنوان مشاور مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور معرفی شد.

انتهای پیام // ف. ک


پایان امسال مجتمع افلاک نمای خیام نیشابور افتتاح می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.