سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خراسان رضوی:

تاکید براستفاده از پیوست زیارت در تمامی دستگاه‌های اجرایی

سرپرست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت موضوع زیارت به دنبال استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه زیارت هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید جواد حسینی سرپرست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در دیدار با معاون امداد و مستضعفان آستان قدس رضوی گفت:  توجه آستان قدس رضوی به زائرین خارجی در همه ابعاد می‌تواند تعامل بسیار خوبی را رقم بزند و یکی از سیاست‌های ما در مباحث زائرین، اجرای کامل طرح مبدا به مبدا است که ۲ رویکرد اساسی را در پی دارد.

وی افزود: نخستین رویکرد سیاست توزیع سفر‌های زیارتی به جای ایام خاص و پیک به کل سال و از سوی دیگر استفاده از ظرفیت‌های اقامتی، حمل و نقل و سایر خدمات در ایام غیرپیک به شکل ارزان‌تر و تخفیف‌های ۴۰ تا ۵۰ درصدی است که در این زمینه آستان قدس رضوی مساعدت لازم را خواهد کرد.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در قالب این طرح به زودی کارگران و نیز کارمندان دولت از طریق یک شرکت زیارتی تحت پوشش این طرح قرار گرفته و به صورت گروهی و کاروانی برای این سفر زیارتی آن‌ها اقدام می‌شود.

حسینی با بیان تلاش حوزه معاونت زیارت استانداری در تعامل با آستان قدس رضوی، گفت: ارائه خدمت به زائرین برای انجام زیارت عارفانه، ارزان قیمت، آسان و با کیفیت همراه با تکریم زائر و ماندگاری مناسب به منظور ترویج و تثبیت فرهنگ رضوی با اثرگذاری مثبت در زندگی مردم است.

وی افزود: معاونت امداد و مستضعفان آستان قدس رضوی با هدف خدمت به اقشار آسیب پذیر برنامه‌های بسیار جامع و خوبی برای زیارت این دسته از زائرین به ویژه زیارت اولی‌های سراسر کشورانجام داده است که در نوع خود قابل تقدیر است.

انتهای پیام // ف. ش
 

اجرای کامل طرح مبدا به مبدا برای زائرین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.