سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی تشکیل شد

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور جمعی از مسئولین، بانک‌های عامل و صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی تشکیل گردید.

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،طی گزارشی از اقدامات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی سطح استان و حمایت از تولید ملی از مجموع ۶۳۰ طرح واحد صنعتی مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل پرداخت گردیده است.

وی تصریح کرد: طی هماهنگی با سازمان تامین اجتماعی در خصوص حل مشکلات بیمه‌ای مجموع ۳۸۶ فقره منجر به بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی‌های بیمه‌ای شده است، ضمناً ۳۶۰ فقره مفاصای حساب و تقسیط بدهی بیمه‌ای صادر گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: از مجموع ۱۱۹ طرح ثبت شده در سال ۹۶ تعداد ۹۵ واحد نیمه فعال، ۱۰ واحد راکد و ۱۴ واحد طرح نیمه تمام شناسایی شده و با پرداخت تسهیلات مذکور باعث اشتغال زایی ۶ هزار و ۳۹۴ نفر خواهد گردید.

وی ادامه داد: با برگزاری چندین جلسه ۴ جانبه بین بانک‌ها و واحد‌های صنعتی و تولیدی مشکلات موجود این واحد‌ها به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

اسکندری گفت: در این جلسه به مشکلات عمده ۶ صنعتی و تولیدی با هماهنگی و همکاری بانک‌های عامل استان و دستگاه‌های اجرایی مرتفع گردید.

وی ضمن تشکر از کلیه اعضای ستاد تسهیل و رونق تولید سطح استان خصوصاً استاندار، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار و مدیران بانک‌های عامل افزود: به کمک تمامی اعضای ستاد مذکور رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی بایستی بیش از پیش می‌تواند به عینیت برسد.

در ادامه جلسه صاحبان ۶ واحد تولیدی و صنعتی مدعو به بیان مشکلات بانکی خود در حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک ملت پرداختند و مصوب گردید بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، صنعت و معدن، ملی و ملت نهایت مساعدت برای استمهال تسهیلات بانکی آن‌ها اعمال نمایند.

انتهای پیام / س خ

بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

 

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.