سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش تعظیم مقام شامخ امام سجاد (ع) در ایلام

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری همایش بزرگ تعظیم مقام شامخ حضرت امام سجاد (ع) در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; حجت‌الاسلام علی چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام،گفت: این همایش به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار می‌شود.

چراغی پور بابیان اینکه این همایش از سری برنامه‌های کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) است، اضافه کرد: این مراسم با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مهرماه سال جاری در مسجد جامع شهر دهلران برگزار می‌شود.

وی افزود: ستاد هماهنگی و بزرگداشت با حضور کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام پیرو تأکیدات مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مرکز استان تشکیل‌شده است.

چراغی پور، گفت: همچنین هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام ویژه‌برنامه‌های در راستای تکریم و تعظیم مقام شامخ و ترویج سیره زندگی آن حضرت برگزار می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه هشتمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) 25 محرم در بندرعباس برگزار می‌شود، ابراز کرد: این همایش هرساله در بخش‌های مختلف در سطح ملی و بین‌المللی با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار می‌شود که نقش مهمی در راستای آشنایی اقشار مختلف جامعه با سیره علمی و عملی حضرت امام سجاد (ع) دارد.

چراغی پور، در پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این همایش، اظهارکرد: اجرای طرح‌های سبد مهر، نذر امام سجاد (ع) و تکریم حافظان و خادمان صحیفه سجادیه و طرح قرائت صلوات خاصه امام سجاد (ع) در روزهای ۲۲ تا ۲۵ محرم از برنامه‌های جانبی کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) است.

انتهای پیام/اس

 

همایش تعظیم مقام شامخ امام سجاد(ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.