سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامه نماز ظهر عاشورا در ۲۲ نقطه شهری خراسان شمالی

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: نماز ظهر عاشورا در ۲۲ نقطه شهری استان به صورت جماعت اقامه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام رضا احمدی فرد رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت:  همزمان با روز عاشورا ، نماز ظهر در ۶ نقطه شهر بجنورد و ۱۶ شهر دیگر استان به جماعت اقامه می‌شود.
وی افود: شبستان و صحن حرم امامزاده سلطان سید عباس (ع) در ضلع شرقی ، برای اقامه نماز آماده می‌شود و علاوه بر آن شهروندان در تقاطع خیابان آزادی و خیابان حسینی معصوم در مقابل ورزشگاه شهید علیدخت ، مقابل مسجد پیامبر اعظم در خیابان ۱۷ شهریور ، مسجد کرمانی‌ها در بولوار مدرس و در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی مقابل دبیرستان ۱۵ خرداد ، نماز ظهر روز عاشورا در اول وقت به صورت جماعت برگزار می‌کنند.
حجت الاسلام احمدی فرد با بیان اینکه در روستا‌ها نیز نماز ظهر عاشورا به صورت جماعت برگزار می‌شود ، افزود: تلاش داریم تا نماز ظهر روز عاشورا مردمی برگزار شود البته از کمک‌های دولتی هم در این باره استفاده می‌شود.
رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با اشاره به تجمع بزرگ عزاداران حسینی در روز تاسوعا در محل مصلی امام خمینی (ره) گفت: آیین عزاداری هیات‌های مذهبی در روز تاسوعا با اقامه نماز اول وقت خاتمه می‌یابد.
انتهای پیام / ب 

برپایی نماز ظهر عاشورا در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.