سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: امسال مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت درجلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: ارزش‌های دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، زیرا رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس خاطراتی از خود به جا گذاشتند که همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار است.

وی افزود:اگر امروز ما در رفاه، آسایش و امنیت قرار داریم، حاصل خون پاک شهدای عزیزمان است که از تمام هستی خود گذشتند تا از حیثیت و ناموس این کشور دفاع کنند و این افتخار را آفریدند.

امینی روش تصریح کرد: اکنون در شرایط متفاوت و حساسی به سر می‌بریم و باید مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

فرماندار شهرستان جیرفت از همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی شهرستان خواست در جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور فعال داشته باشند.

همچنین سرهنگ استایی، فرمانده بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: تجمع بسیجیان با عنوان رزمایش محمد رسوال الله گردان‌های بیت المقدس جیرفت با حضوربسیجیان سراسر شهرستان و مسئولین، با هدف به نمایش گذاشتن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جیرفت برگزار شد و در هفته دفاع مقدس برنامه‌های خوبی در دستور کار است.
انتهای پیام/ی

برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس

برچسب ها: سپاه ، اخبارسیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.