سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شش ماه گذشته؛

جریمه ۴ میلیارد ریالی واحد‌های صنفی متخلف در آذربایجان غربی/تزریق ۱۱ تن گوشت گرم گوسفندی به بازار

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری برای واحد‌های صنفی استان ۴ هزار و ۱۲ عنوان تخلف به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیون ریال پرونده تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ جعفر صادق اسکندری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در هشتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: طبق هما هنگی‌های صورت گرفته فی مابین اعضای ستاد تنظیم بازار استان اقدامات شایان ذکری در بحث بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالا صورت گرفته است و این نظارت به صورت روزانه و مستمر و بدون تعطیلی انجام می‌گیرد.

اسکندری اظهار داشت: در شش ماهه سال جاری بیش از ۸۹ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی در سطح عرضه صورت گرقته که در طی این بازرسی‌ها ۳ هزار و ۹۳۷ فقره پرونده تخلف با ۴ هزار و ۱۲ عنوان تخلف به مبلغ بیش از ۴ هزار میلیون ریال پرونده تشکیل گردید و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی با امور پشتیبانی دام سازمان مقدار ۱۱ تن گوشت قرمز گرم گوسفندی وارد و با اولویت پخش گوشت مذکور به شرکت تعاونی کارمندان، کارکنان، کارگران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح استان توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بازگشایی مدارس نمایشگاه‌های عرضه و فروش لوازم التحریر و تجهیزات تحصیلی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شد.

وی افزود: جهت تامین پوشاک مدارس در استان ۱۰۰ الی ۱۲۰ هزار دست لباس توسط تولید کنندگان پوشاک با قیمت مناسب تولید و به بازار عرضه گردید که ۱۰ درصد از این تولیدات به صورت رایگان در اختیار مدارس قرار گرفت.

اسکندری بیان کرد: ۱۴ نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۸ مورد بررسی نهایی گردیده، پرونده تخلف ارزی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: ۸ فقره تخلف صورت گرفته از اشخاصی که ارز دولتی از بانک مرکزی دریافت کرده بودند در حوزه واردات مواد غذایی، لوازم خانگی، ام دی اف، و ... بود که اصلاً کالا وارد نکرده یا با قیمت ارز آزاد به بازار عرضه نموده اند.


انتهای پیام/ح


تشکیل جلسه تنظیم بازار آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.