سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصمیم جدید عربستان سعودی درباره حج عمره

عربستان سعودی برای نخستین بار به عمره‌گزاران اجازه خواهد داد در طول سفر خود به این کشور از شهر‌ها و مناطق گردشگری آن بازدید کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت گالف دیجیتال نیوز، عربستان سعودی به تازگی اعلام کرده است به عمره گزاران مراسم امسال برای نخستین بار اجازه خواهد داد با ویزای 30 روزه ای که در اختیار دارند، به جز مکه و مدینه، از هر شهر یا استان دیگر در عربستان سعودی –بسته به علاقه شان-- بازدید کنند.

در نتیجه، 15 روز نخست سفر عمره گزاران در عربستان سعودی صرف بازدید از مکه و مدینه می شود. در 15 روز دوم زائران مراسم حج عمره می توانند از شهرهای دیگر عربستان سعودی بازدید کنند.

«عبدالعزیز وازن»، معاون امور حج عمره در عربستان سعودی اعلام کرد ویزای 30 روزه زائران در صورت درخواست آنها قابل تمدید خواهد بود.

عبدالفتاح مشاط، معاون وزیر حج و عمره عربستان سعودی نیز گفت: زائرانی که برای مراسم حج عمره به عربستان سعودی سفر کرده اند اجازه دارند از هر کدام از استانها، شهرها، مکان های میراث فرهنگی و مناطق گردشگری دیگر عربستان سعودی بسته به تمایلشان بازدید کنند. اما عمره گزاران باید پیش از سفر به عربستان سعودی، درخواست خود برای هرکدام از برنامه های گردشگری را به صورت رسمی اعلام کنند. درخواست این افراد به وزارت حج و عمره عربستان سعودی ارجاع داده می شود و مقامات این وزارتخانه درخواست آنها را تأیید خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، دانستنی ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۵۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
400سال فکر کردند تا به این نتیجه رسیدن.