سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در جمع کارکنان نیروی انتظامی سیستان وبلوچستان.

توسل به امام حسین (ع) منشأ حرکت‌های اجتماعی نجات بخش است

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: توسل به امام حسین (ع) راه میانبر دریافت جذبه‌های الهی، منشأ تحولات درونی انسان ساز و حرکت‌های اجتماعی نجات بخش است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در زاهدان در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان اظهار داشت: آمدن انسان‌ها به این دنیا و رفتن آن‌ها از آن، از حوزه اراده آدمی خارج و با اینکه انسان موجود مختاری است، اما اموری وجود دارد که از آن اطلاع ندارد که از جمله آن‌ها می‌توان به زمان و مکان تولد و مرگ اشاره کرد.

وی گفت: فرزندان آدم چه بخواهند و چه نخواهند به سوی پروردگار عالمیان درحرکتند و رفتن ما از این دنیا دست خودمان نیست، اما کیفیت زندگی و مرگ از جمله مواردی است که در اختیاربشر است و می‌توان با انتخاب راه و روش زندگی آن را ارتقا بخشید و چگونگی آن را تعیین کرد.

این مقام مسئول ابراز داشت: برای رسیدن به قرب الهی راه‌های زیادی وجود دارد عده‌ای این راه را با جذبه می‌روند و عده‌ای آهسته و با سیر و سلوک طی می‌کنند که سالک راه حق اند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی بیان داشت: خیمه گاه امام حسین علیه السلام جذبه‌ای است و کسی که به این خیمه راه پیدا کند چشم دلش باز می‌شود چرا که امام حسین (ع) همه کارهایش فقط بخه اطر رضای خدای متعال بود و غیر حق هیچ چیز دیگری را نمی‌دید.

وی یادآور شد: ما در دوران دفاع مقدس این جذبه را به چشم دیدیم و شاهد بودیم که کسانی به عشق اباعبدالله (ع) راه صد ساله را یک شبه پیمودند و چیز‌هایی را دیدند که ما نمی‌دیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: یکی از راه‌های دریافت جذبه‌های الهی استغفار و نماز شب، دعا و ذکر سحر، بخصوص استفاده معنوی از زمان پیش از نماز صبح است که در این باره احادیث، روایات و توصیه فراوانی از بزرگان دینی ما نقل شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: توسل به ائمه اطهار (ع)، بخصوص آقا امام حسین علیه السلام راه میانبر دریافت جذبه‌های الهی است چرا که دستگاه سید الشهدا (ع) قدرت بی نظیر و خاصی در انسان سازی دارد و می‌تواند منشأ تحولات اجتماعی و سیاسی نجات بخشی شود که نمونه‌های بسیاری از آن را در طول تاریخ شاهد بودیم که انقلاب شکوهمند اسلامی در عصرحاضر نمونه بارز آنست.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد: یگانه راه سعادت انسان‌ها پیروی ازدستورات قرآن و روش زندگی خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت و خاندان پاک نبی مکرم اسلام است و در پیمودن این راه توسل به امام حسین علیه السلام جایگاه ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دفاع مقدس ، محرم 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.