سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خجسته در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مبارزه با اخلالگران اقتصادی با شتاب بیشتری پیش رود/ نباید تنها به مهره‌های کوچک پرداخته شود

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دستگاه قضا ورود بسیار خوبی به بحث مبارزه با اخلالگران اقتصادی داشته که جای تقدیر دارد و باید با شتاب بیشتری پیش رود.

امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه این فراکسیون به صورت جدی مسائل اقتصادی را رصد می‌کند، گفت: اکنون با پیگیری‌های انجام شده نهضت بسیار خوبی در کشور برای مبارزه با اخلالگران و فساد اقتصادی به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه نهضت مبارزه و مطالبه‌گری در کشور ایجاد شده و مجلس در راس آن قرار گرفته است، افزود: مردم هم در سطح جامعه به صورت جدی خواستار مبارزه با مفسدان اقتصادی هستند که این موضوع بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌ها بسیار اثرگذار است.

خجسته با تاکید براینکه ما در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از ابتدا خواستار تشکیل دادگاه‌های ویژه برای برخورد با اخلالگران بودیم، بیان کرد: با درخواست قوه قضاییه و دستور مقام معظم رهبری، اکنون دستگاه قضا ورود بسیار خوبی به بحث مبارزه با اخلالگران اقتصادی داشته که جای تقدیر دارد، باید این موضوع قدرت گرفته و با شتاب بیشتری پیش رود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: مطالبه مردم فسادستیزی و ادامه روند برخورد با اختلاس‌گران است و حرکت‌های اخیر دستگاه قضا بیانگر افزایش شتاب این حرکت است، البته باید در این راه به سران فسادهای اقتصادی بیشتر پرداخته شود و تنها به مهره‌های کوچک نپردازند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
چرا به بازار رسیدگی نمیکنید؟!
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
خیلی جالب است سراغ هرچی که میروی بطور نتوسط از 150%تا 300%افزایش قیمت داشته اما باز نشسته بینوا ودردمند سراغ کی وچی باید برود فقط خدا میداند .
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
اجناس خوراکی روزبروز گرانتر میشود .فکر مردم باشید،.
مهدی
۱۲:۴۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
رفتم خرید کنم ۴ عدد تایر بارز با نصب ۹۰۰ هزار تومان در این صورت قبل از گرانی طلا ودلار ۴۰۰ تومان بود لطفا رسیدگی شود
مسی
۱۲:۳۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
فکر مردم یاشیدددددددددددددد