سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان شهریورمهلت ارسال آثار به نمایشگاه ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی

مهلت ارسال آثار به نمایشگاه ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی تا پایان شهریور تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد مازندران اعلام کرد: نخستین نمایشگاه عکس و فیلم جنگل‌های هیرکانی با موضوع به تصویر کشیدن وجوه مختلف جنگل‌های هیرکانی حوزه دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، معرفی ویژگی‌های طبیعی و طبیعت بکر هیرکان، تنوع گونه حیوانات، پرندگان خاص و گونه‌های گیاهی توسط کمیسیون ملی یونسکو ایران و انجمن سینمای جوانان ایران مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اهمیت حفظ جنگل‌های هیرکانی، ایجاد همبستگی ملی در امر حفظ و نگهداری منابع ملی، توجه به مقوله‌های زیست محیطی و منابع طبیعی، اهمیت حمایت از منابع طبیعی ایران، ثبت مناظر بکر و تنوع زیستی مناطق جنگلی هیرکان و ضرورت مشارکت جوامع محلی در مدیریت جنگل‌ها از اهداف برگزاری جشنواره است  .

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان شهریور پس از ثبت نام در سایت جشنواره نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

همچنین متن کامل فراخوان و شرایط حضور در این رویداد سینمایی و فرهنگی به تفصیل در سایت انجمن سینمای جوانان ایران www.iycs.ir و در بخش ثبت جشنواره‌ها موجود است.

فیلم‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط سه تا پنج نفر از هنرمندان و کارشناسان این حوزه، بررسی و پس از انتخاب و راهیابی به بخش نمایشگاه عکس و فیلم هیرکانی به نمایش عموم گذاشته خواهند شد.

انتهای پیام /ر

برگزاری جشنواره ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.