وی افزود: برخی از افراد اظهار میکردند که امسال موفق به اجرای این طرح نخواهیم شد، اما همکاران ما در فرمانداری و سازمان آموزش و پرورش در بسیاری از امورات به ما کمک کردند.
قنادان گفت: هماهنگی اجرای سرویس مدارس در کشور به دست کارگروه ماده 18 که این کارگروه از سازمان آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان، راهبر، سازمان حمل ونقل و ترافیکی شهرداری تهران تشکیل شده است، واگذار شد.
وی ادامه داد: بر اساس دستور العمل جدید، باید مجوز را برای خودروهای خود دریافت کنیم و تنها شرکتهایی مجاز به انجام این کار هستند که دارای مجوز باشند، همچنین افرادی که به دفتر خدمات الکترونیکی سازمان تاکسیرانی تهران مراجعه کردند از شرایط کار سازمان تاکسیرانی باخبرند و آموزشهای لازم را دیدهاند.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: کنترل سلامت و آموزشهای خاص برای رانندگان انجام شده است و امروز حدود 15 هزار نفر تقاضای رانندگی در سرویس مدارس را دارند که آنها در مرحله صلاحیت سنجی قرار گرفتند.
وی افزود: حدود 2 هزار نفر راننده سرویس مدارس جدیدالورود هستند که برای این افراد 4 ساعت دوره آموزشی برگزار شده است که در این کلاسها تمام رانندگان اخلاق حرفهای رانندگی را گذراندهاند.
قنادان گفت: برچسبی که قرار است ارائه شود، دارای ایرداتی بود که هماکنون این ایرادات برطرف شده است و هر برچسب مخصوص خودرویی خاص است که اگر اسکن شود، پروفایل راننده دیده میشود.
وی در ادامه بیان کرد: سازمان تاکسیرانی در رابطه با معاینه فنی خودروها کنترل شدیدی داشته و مقرر شده تا خودروهای پراید بالای 10 سال از سرویس مدارس حذف شود.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پایان گفت: بین سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور نظارت میدانی مشترکی وجود دارد که از همین طریق مردم میتوانند خودرو سرویس مدارس فرزند خود را کنترل کنند.
انتهای پیام/