سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چراغپور: شانس استقلال برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 5 درصد است/ شفر رزومه بهتری نسبت به برانکو دارد

کارشناس فوتبال ایران درباره دیدار نمایندگان ایران و قطر در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد و کار استقلال را سخت دانست.

جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت و شانس تیم های استقلال و پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: شرایط 2 تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مساوی نیست. بدلیل اینکه استقلال در خارج از خانه و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی دارد و ضمن اینکه تیم استقلال در بازی رفت نتیجه را واگذار کرده و وقتی 3 گل در خانه دریافت می کنید، جبران آن در خانه حریف سخت است.

او افزود: درباره بازی امشب استقلال مقابل السد که می گویند، فوتبال 90 دقیقه و قابل پیش بینی نیست، باید بگویم کیفیت السد از استقلال بهتر است و به نظر نمی آید در قطر از نماینده ایران 3 بر صفر شکست بخورد و اگر تیم حریف تنها یک گل به ثمر برساند، کار برای استقلال تمام می شود  و شانس این تیم را برای صعود به مرحله نیمه نهایی 5 درصد می دانم.

چراغپور ادامه داد: استقلال با دریافت 3 گل در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی از گردونه مسابقات حذف شد اما پرسپولیس شانس بهتری برای صعود به نیمه نهایی دارد، زیرا در قطر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و به راحتی می تواند در ورزشگاه آزادی این نتیجه را جبران کند و باید مواظب باشد تا سوپرایز نشود و گلی دریافت نکند. شانس پرسپولیس برای حذف کردن الدحیل خیلی بیشتر است، زیرا بازیکنان این تیم تجربه حضور در اینگونه بازی ها را دارند و می توانند نتیجه بگیرند. 

کارشناس فوتبال ایران در خصوص تیم استقلال هم خاطرنشان کرد: تیم کنونی استقلال جوان است و تجربه حضور در این مراحل از آسیا را ندارند اما پرسپولیس با برانکو در چند سال گذشته همیشه در آسیا حاضر بوده اند. پرسپولیس ابزار کامل تری هم از لحاظ تجربه بازی و ... در اختیار دارد و از سویی دیگر، استقلال اول راه است و تجربه ندارند.

او در پایان در مورد شفر و ایوانکوویچ گفت: از لحاظ رزومه بین برانکو و شفر، 2 کارنامه متفاوت خواهیم دید. برانکو به عنوان دستیار بلاژویچ کار کرده و سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت ها را دارد و از سویی دیگر شفر از فوتبال آلمان می آید که از لحاظ کیفیتی بهتر از فوتبال اروپای شرقی است. او رزومه و کارنامه قوی تری به نسبت به برانکو دارد و زیر ساخت فوتبالی هم بسیار بلد است و نتایج خوبی گرفته است.


بیشتر بخوانید:

فنونی زاده: عیار شاگردان کی روش برابر تیم ملی ترکیه مشخص شد

ورمزیار: دیدار مقابل ترکیه برای ما خوب بود/ همه باید برای سربلندی تیم ملی در جام جهانی کمک کنیم

آخرین وضعیت بازیکنان استقلال‌ ایران برای دیدار مقابل السدقطر


انتهای پیام/

اظهارات کارشناس فوتبال ایران  درباره استقلال و پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.