سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موزه مطبوعات کرمان همچنان حلقه مفقوده نمایشگاه مطبوعات

مدیرخانه مطبوعات استان کرمان گفت: نمایشگاه چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان همزمان با نمایشگاه کتاب استان برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله خدیشی مدیرخانه مطبوعات استان کرمان گفت: نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان همزمان با نمایشگاه کتاب با هدف ایجاد فرصت معرفی رسانه‌های استان با مخاطبان و آشنایی اهالی فرهنگ با آخرین تولیدات رسانه‌ای برپا می‌شود.

خدیشی افزود: استفاده از فرصت بازدید قابل توجه هم‌استانی‌ها از نمایشگاه سالانه کتاب استان اصلی‌ترین هدف ما برای برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها است.

وی بیان کرد: در برپایی چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان اضافه بر همیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری مدیرعامل و هیات مدیره شرکت نمایشگاههای جنوبشرق را کنار خود خواهیم داشت.

مدیر خانه مطبوعات استان کرمان گفت : برگزاری کارگاههای آموزشی توسط کمیته آموزش خانه مطبوعات، برپایی نشست‌های خبری با عنوان اتاق شیشه‌ای و اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان و اعلام نفرات برتر از جمله برنامه‌های خانه مطبوعات در برگزاری نمایشگاه یاد شده خواهد بود.

خدیشی با گلایه از وضعیت موزه مطبوعات کرمان گفت: از زمان شروع به کار دوره جدید خانه مطبوعات پیگیر وضعیت موزه مطبوعات بودیم اما متاسفانه انگار قرار نیست این موزه که حاصل زحمت همکاران ما در ادوار مختلف بوده به مطبوعات واگذار شود.

وی با بیان اینکه موزه مطبوعات در تعطیلی به سر می‌برد و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری بعنوان متولی موزه‌های استان عزم جدی برای حل این موضوع را ندارد تصریح کرد: هیچ آماری از اسناد این موزه نداریم و فردی که اکنون مسوول موزه هستند حتی اجازه بازدید به کسی را نمی‌دهند.

خدیشی در پایان با اشاره به اینکه آثار حاضر در موزه بخشی از هویت تاریخی رسانه‌های استان کرمان و کشور هستند، گفت: بار دیگر آمادگی خود را برای اداره این موزه توسط خانه مطبوعات اعلام می‌کنیم و امیدواریم تا مدیریت جوان و با انرژی میراث فرهنگی تکلیف موزه مطبوعات را روشن و احیای آنرا در دستور کار خود قرار دهد.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.