سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان؛

15 خانه برای محرومان همدانی ساخته می شود

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: دانشجویان استان همدان در اجرای 22 طرح محرومیت زدایی 15 خانه برای محرومان استان می سازند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، طیب فریادرس، مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت:  تعمیر و مرمت مدارس و ساخت آب انبار برای روستاها از دیگر اقدامات اجرایی برای محرومان است.

وی اضافه کرد: هشت طرح از این تعداد در هفته دفاع مقدس و مابقی طرح ها در آذرماه و تا پایان سال جاری تکمیل و بهره برداری می شود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه همدان بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح ها با همکاری دستگاه های متولی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش و بسیج سازندگی تامین شده است.

فریادرس اظهارداشت: علاوه بر این برنامه های فرهنگی نظیر آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، آموزش قرآن و دیگر برنامه ها در مناطق محروم برگزار شد.

وی گفت: با وجود فشار دشمنان خارجی و بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی برای ناامید کردن مردم، برگزاری برنامه های فرهنگی و معنوی موجب افزایش استقامت و ایستادگی این ملت در برابر استکبار جهانی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه همدان تاکید کرد: اثر بخشی فعالیت های فرهنگی مستلزم توجه به مطالبات و نیازهای مردم و کار جهادی از سوی مسئولان برای رفع دغدغه معیشت آنها است.

فریادرس افزود: بسیج دانش آموزی در رزمایش بزرگ سپاهیان محمدرسول ‌الله (ص) 2 اقدام به تهیه و توزیع یک هزار بسته نوشت افزار و بسته غذایی در مناطق حاشیه شهر همدان کرده است.

انتهای پیام/ د

ساخت خانه برای محرومان استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.