سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرایش به ظهور منجی همه جای دنیا وجود دارد

کارشناس مذهبی گفت: گرایش به ظهور منجی همه جای دنیا وجود دارد، کسی که عدالت را برقرار کند و جامعه‌ای بدون ظلم ایجاد می‌کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمد داستان‌پورکارشناس مذهبی شامگاه یکشنبه در مراسم شب هفتم محرم در هیأت باران اظهار داشت: باور کنیم رفتارهای ما می‌تواند سال‌ها فرج امام زمان (عج) را سال‌ها عقب یا جلو کند.

وی افزود: طوری برای امام زمان (عج) کار کنید که اگر ظهور اتفاق افتاد سرتان را بالا نگه دارید و بگویید آنچه از دستم بر می‌آمد را انجام داده‌ام، یک کاسب همین که برای نان حلال تلاش کند و گوشه چشمی به محرومان داشته باشید در حد خود زمینه‌ساز ظهور است.

کارشناس مذهبی ادامه داد: گرایش به ظهور منجی همه جای دنیا وجود دارد، کسی که عدالت را برقرار کند و جامعه‌ای بدون ظلم ایجاد می‌کند.

وی با بیان این که تا فرج حضرت مهدی یک قدم دیگر و یک لبیک مانده، تصریح کرد: اگر مردم ما با همان جدیتی که پنالتی رونالدو به بیراوند را دنبال می‌کردند برای ظهور دعا می‌کردند ظهور نزدیک بود.

داستان‌پور با اشاره وعده نصرت الهی یادآور شد: صدام قسم خورد کاری می‌کنم که در جاده‌های منتهی به کربلا در اربعین نه تنها انسان بلکه هیچ جنبنده‌ای حرکت نکند، زائران عراقی زمانی که می‌خواستند سفر اربعین بروند وصیت‌نامه خودشان را می‌نوشتند.

وی اضافه کرد: هیچ‌کس باور نمی‌کرد که در عرض چند سال شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در ایام اربعین 20 میلیون نفر زائر کربلا شوند.

کارشناس مذهبی تأکید کرد: کسانی که سؤال می‌کنند شرایط فعلی به کجا ختم می‌شود، خدا با ماست و بدانیم که حیات و روزی‌مان دست هیچ قدرتی نیست، ما نصر خدا را به تجربه دیده‌ایم آن هم زمانی که فکرش را نمی‌کردیم.

 

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.