سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست کارگروه تبلیغ و اطلاع رسانی  در آموزش و پرورش بهبهان

دبیر کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی آموزش و پرورش بهبهان از ششمین نشست کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی با محوریت برنامه‌های بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرضیه محبوبیان فرد، دبیر کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر 97 آموزش و پرورش بهبهان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس در مهر 97، فعالیت هایی در جهت آغاز سال تحصیلی با شادی و نشاط برای فرهنگیان و دانش آموزان صورت گرفته است.

وی افزود: هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم جشن غنچه ها، جشن شکوفه ها، زنگ مهر و هفته دفاع مقدس همراه با برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و متناسب با ماه محرم با مدارس منتخب انجام شده است.

محبوبیان فرد بیان داشت: نمایشگاه باشکوهی با محتوی ترکیبی از آثار 8 سال دفاع مقدس و واقعه عاشورا در دبیرستان شبانه روزی فاطمه الزهر(ع) در حال آماده سازی است و طبق هماهنگی های به عمل آمده نماز جماعت در این دبیرستان نیز برپا خواهد شد.

دبیر کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: یکی از برنامه های این کارگروه دعوت از مسئولین، خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان و مدیران ادارات شهرستان بهبهان در روز بازگشایی مدارس است که کلیه اقدامات، طراحی و تهیه دعوت نامه ها انجام شده است.

محبوبیان فرد گفت: برگزاری نمایشگاه فرهنگی، هنری و دستاوردهای نوجوان سالم همزمان با بازگشایی مدارس را نیز یکی از برنامه های مهم پروژه مهر 97 این کارگروه است و کلیه مدارس در راستای اجرای این فعالیت برنامه ریزی هایی را داشته اند و امیدواریم شروع مهرماه جدید توام با خاطرات به یاد ماندنی و لذت بخشی برای دانش آموزان باشد

انتهای پیام/م

برپایی جلسه برای بازگشایی مدارس در بهبهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.