سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر ذات اقدس الهی است

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این فریضه مهم عامل صعود به اوج فضائل می‌شود خاطرنشان کرد: ادیان الهی برای امر به معروف و نهی از منکر محقق شده و نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر ذات اقدس الهی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در همایش ارتقای سلامت اجتماعی و اداری در سایه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) بوده است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باعث آراستگی در فضائل و پیراستگی از رذائل می‌شود، اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مصادیق عدل است و انسان را از سقوط باتلاق ابتذال نجات می‌دهد.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گورکی که در راستای نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید افزود: ارتقای سطح سلامت و خدمات حوزه اداری و اجتماعی از مسائل مهم و ضروری است که باید مد نظر باشد.

صفایی بوشهری خواستار تلاش همه مسئولان و خدمت‌گزاران برای ترویج سلامت و خدمت در راستای هدف سازمانی ادامه داد: از جمله این ارکان می‌توان به قانون‌مداری و جلوگیری از تخلفات اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هدف از مدیریت در جامعه اسلامی کسب ثروت و قدرت نیست.

وی با تاکید بر اینکه نگاه راهبردی یک مدیر و یک مجموعه باید نگاه راهبردی خدمتگزاری باشد، تصریح کرد: مردم‌داری در بعد مدیریتی از مسائل ضروری است و باید نگاه‌ها بر اساس خدمت‌گزاری باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه هدف از مدیریت در جامعه اسلامی کسب ثروت و قدرت نیست اظهار داشت: پست مدیریتی یک فرصت برای خدمت به مردم است که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/م

هدف از مدیریت در جامعه اسلامی کسب ثروت و قدرت نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.