سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرویس مدارس بخشی از فرآیند آموزش دانش آموزان است

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت::سرویس مدارس از خانه تا مدرسه، همانند کلاس آموزشی برای دانش آموزان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: آموزش دانش آموز از لحظه ای که از منزل خارج می شوند آغاز شده و سرویس مدارس بخش از این جریان آموزش است.

وی افزود: مدیریت آموزش و پرورش بهبهان منشور اخلاقی رانندگان را تهیه و تدوین نموده که در آغاز سال جدید در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

عبدی پور عنوان کرد: دانش آموزان سرمایه های ما هستند و حفاظت و نگهداری جسمانی، تربیتی و اخلاقی آنان از زمان خروج تا برگشت به خانه باید بطور جدی مورد توجه باشد. 

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: رانندگان براساس شرایط مشخص و معینی بر طبق قوانین به کارگیری می شوندرانندگان با ارائه مدارک مورد نیاز در صورت داشتن شرایط لازم برای حمل و نقل دانش آموزان پس از تایید حراست آموزش و پرورش به عنوان سرویس حمل و نقل دانش آموزان به کار گرفته می شوند.

وی بیان داشت: نقش آموزش و پرورش نظارتی و شهرداری بهبهان مجری سرویس مدارس است که باتوجه به اینکه امسال اتحادیه تاکسیرانی متولی ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان است، امیدواریم با ارائه آموزش های لازم به رانندگان و رعایت کلیه موارد ایمنی و اخلاقی این امر انجام شود.

انتهای پیام/م

توجه به سرویس دانش آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.