سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری مطرح کرد؛

فرود پرواز ۱۵۵۷ هما و پایان عملیات حج ۹۷

جعفرزاده گفت: امروز با فرود آخرین پرواز هواپیمای جمهوری اسلامی ایران به شماره ۱۵۵۷ در فرودگاه امام خمینی (ره) عملیات حج تمتع ۹۷ پایان یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: از مجموع ۳۱۶ پرواز انجام شده در عملیات بازگشت، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با انجام ۱۸۵ پرواز و شرکت هواپیمایی سعودی با انجام ۱۳۱ پرواز، عملیات جابه‌جایی ۸۵۷۰۰ حاجی را برعهده داشتند.

وی با بیان اینکه عملیات بازگشت امروز ۲۵ شهریور در ساعت ۴:۲۵ پایان یافت، گفت: میانگین تأخیر پرواز‌های این دو شرکت کمتر از یکساعت بوده است.

جعفرزاده تصریح کرد: در مجموع عملیات رفت و برگشت حج تمتع امسال حدود ۶۳۱ پرواز، اعزام و پذیرش حدود ۱۷۰ هزار و ۷۰۰ نفر را برعهده داشتند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: پرواز‌های رفت زائران خانه خدا که از ۲۷ تیر ماه سال جاری آغاز شده بود، روز ۲۴ مرداد ماه به پایان رسید و تا پایان این عملیات در مجموع ۳۱۵ پرواز از ۱۹ فرودگاه کشور انجام شد. عملیات بازگشت حجاج نیز از ۵ شهریورماه آغاز و صبح امروز به پایان رسید.

وی عملیات حج تمتع ۹۷ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با انسجام و هماهنگی تمامی مجموعه‌های ذیربط اعم از رئیس و مسئولان حج و زیارت، تلاش‌های سرپرست حجاج ایرانی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی جهت آماده سازی و سرویس دهی ۱۹ فرودگاه کشور، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، همکاری نزدیک شرکت قشم ایر با این شرکت، گمرک، نیرو‌های امنیتی، انتظامی و حراست مستقر در فرودگاه‌ها، حج تمتع امسال با کمترین تاخیر نسبت به سنوات گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج97 ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.