سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام عنوان کرد؛

دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان ایلام

استاندار ایلام گفت: استاندار ایلام ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان، به آنان اطمینان داد گرفتار بوروکراسی اداری نخواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;قاسم سلیمانی‌دشتکی در نخستین سمینار تخصصی توسعه منطقه‌ای در ایران که باحضور اقتصاددانان و مدیران ملی و منطقه‌ای برگزار شد ، عنوان کرد: اتحاد و وحدت همه دلسوزان ایلامی در استان و خارج از استان رمز توسعه در این منطقه از کشور است که بحمدالله اکنون شاهد این وفاق و همبستگی هستیم.

وی با اشاره به این‌که امروز برای توسعه نیازمند استفاده از همه ابزارها در بالفعل کردن ظرفیت‌های استان هستیم، افزود: در استان کوچک ایلام ظرفیت‌های بسیار بزرگی در بخش‌های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، مرز مشترک و کنگره عظیم اربعین، جاذبه های گردشگری و ... وجود دارد که برای استفاده مطلوب از آنها نیازمند یک عزم جدی و همگانی هستیم.

سلیمانی دشتکی بر ضرورت توسعه صنایع پائین‌دستی در استان نیز تأکید و ادامه داد: ما ضمن این‌که به گرمی دست سرمایه‌گذارانی که به ایلام می‌آیند را می‌فشاریم، با حذف بوروکراسی و رفع موانع پیش رو، تسهیلات ویژه‌ای نیز برای آنان درنظر خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: برای نمونه در راستای تسهیل در کار سرمایه‌گذاران ما پیشنهاد کرده‌ایم پروانه‌های بی‌نام صادر شود تا وقتی اهلیت سرمایه‌گذار مشخص شد بدون وجود بروکراسی اداری و تلف کردن وقت، سرمایه‌گذار با فراغ بال مشغول اجرای طرح شود.

انتهای پیام/ د

صحبت های استاندار ایلام در نخستین سمینار تخصصی توسعه منطقه‌ای در ایران

برچسب ها: استانداری ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.