سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شرایط کنونی باید هوشیار باشیم

رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران در رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج در فهرج گفت: در شرایط کنونی که دشمن با تمام توان تبلیغات خود را علیه کشورمان به کار گرفته باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام غضنفر آبادی رئیس دادگاه‌های انقلاب تهران در رزمایش اقتدارعاشورایی بسیج در فهرج گفت: بسیجیان درجای جای میهن اسلامی مدافعان حق و حقیقت هستند.

وی اظهارداشت: پایداری در جبهه حقیقت بزرگ‌ترین صفت برای مردان خداست.

حجت الاسلام غضنفر آبادی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت: ولایت فقیه ادامه حرکت اولیاء، انبیا و ائمه معصومین است.

وی بر هوشیاری مردم و مسئولین تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی که دشمن با تمام توان تبلیغات خود را علیه کشورمان به کار گرفته باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام غضنفر آبادی در ادامه افزود: اسلام به ما نیاز ندارد بلکه ما نیاز به اسلام و حقیقت داریم.

همچنین حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در این مراسم با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت:تحریم‌ها، اتحاد و انسجام ملت ما را بیشتر کرده است و ملت ما همواره با تمام توان از انقلاب دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به توان دفاعی کشورمان گفت: ملت ایران ملتی قدرتمند است و در شرایط فعلی وظیفه ما آمادگی قدرت دفاعی و قدرت اقتصادی است که باید قدرت دفاعی و اقتصادیمان را افزایش دهیم و نباید متکی به ذخایر نفتی باشیم.

امام جمعه فهرج اظهارداشت: هر روز که می‌گذرد موفقیت ما در عرصه‌های مختلف بیشتر می‌شود که این نعمت بزرگی است.

ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فهرج نیز از آمادگی بسیجیان این شهرستان خبرداد و گفت: بسیجیان در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال و مقتدر دارند.

انتهای پیام/ی

اسلام به ما نیاز ندارد بلکه ما نیاز به اسلام و حقیقت داریم

برچسب ها: اخباراقتصادی ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.