سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انبارلویی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مذاکره مجدد با دولت آمریکا حماقت سیاسی است

عضو حزب موتلفه گفت: جریان دنبال کننده مذاکره با آمریکا، قصد پاک کردن حافظه تاریخی مردم را دارد، اما تجربه نشان داده که مذاکره با ترامپ نتیجه‌ای ندارد.

 

محمد کاظم انبارلویی، عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تجربه پنج سال گذشته در خصوص مذاکره و عدم پایبندی آمریکا به تعهداتش گفت: مطرح کردن بحث مذاکرات مجدد با آمریکا به عنوان یک راه حل یک بلاهت و حماقت سیاسی است.

وی ادامه داد: همین جریانی که امروز بر طبل مذاکره می‌کوبد پنج سال پیش هم اینطور می‌گفتند که ما توانایی مذاکره داشته اما جریان مقابل ما این توانایی ندارد اما نتیجه آن مذاکره چه چیزی بود؟

انبارلویی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام تصریح کرد: شاهد بودیم که  عملا در برخی از قسمت‌های مذاکرات خیلی کوتاه آمدیم اما طرف مقابل به عهد خود وفا نکرد و در اولین فرصت آمریکا از توافق  خارج شد.

عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان برای مذاکرات مجدد با آمریکا اظهار کرد : جریان دنبال کننده مذاکره با آمریکا، قصد پاک کردن حافظه تاریخی ذهن مردم را دارد اما تجربه نشان داده که  مذاکره با دولت ترامپ  نتیجه‌ای ندارد.

انبارلویی در پایان خاطرنشان کرد: حل مشکلات اقتصادی با مذاکره گرا دادن اشتباه به جامعه است چراکه اگر بنا به حل شدن مشکلات اقتصادی بود با همان توافق قبلی مشکلات حل می شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
مذاکره با گام های کوچک و منطقی و بازگشت پذیر مناسبه
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
بنده یک ایرانی هستم،مشکلات اقتصادی امروز زندگیم را خیلی سخت کرده گرانی،حقوق پایین،و...
اما از دولتمردان یک تقاضا دارم واین حق من است چون امام فرمودمسئولان خدمتگزاران مردم هستند.
آمریکا به قول امام راحل شیطان بزرگ است واین را خیلی راحت در همین برجام می توان دریافت،وچه معلوم که رئیس جمهوری بعدی ایالات متحده شیطان صفت مذاکره وتوافق جدید را زیرپا نگذارد.
پس من از مسئولین نظام میخوام که حتی فکر مذاکره جدید نکنند چون چیزی عوض نمیشود وتنهاما میبایست از خیلی چیزها بگذریم اگه موشکی ما باید تعطیل شوداول آنهاباید اقدام کنند چرا که آنهاخیلی پیشتر از ما درعرصه موشکی هستند.
یادتان باشد که شهدا برای عزت ما جانشان تقدیم کردند پس امروز شما عزتمان را به ذلت نفروشید.
علی اصغر قاسم پور
۱۲:۱۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
مذاکره نه به این معنا که منافعمان را واگذار کنیم و یا به معنای باختن نیست نه بلکه به عنوان این که به تفاهمی برسیم، از تنشها بکاهیم، پیشرفتی حاصل بشه، نتایج مثبتی داشته باشه، از هر راهی که نتایج مثبتی داشته باشه استفاده کنیم آکه ضرری نداره، هدف بهبود اوضاع باشه، یه مقدار باید هوشمندانه عمل کنیم، در برخوردها، رفتارها، ذر عرصه ی بین المللی باید سیاست سازنده و رو به جلو داشته باشیم، تا به دور از تنشها به اهداف برسیم و به جامعه ی بشری خدمت کنیم، با دنیا گفتگو کنیم، تعامل و روابط سازنده داشته باشیم.
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۷
نباید مذاکره با امریکا کنیم