سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی وزیر ارتباطات از کارکنان وزارتخانه جهت کسب رتبه برتر چهاردهمین جشنواره شهید رجایی

وزیر ارتباطات از مدیران و کارکنان خود جهت کسب رتبه برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارزیابی یکساله دستگاه‌های دولتی قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مدیران و کارکنان این وزارتخانه در کسب رتبه برتر چهاردهمین جشنواره شهید رجایی، خطاب به مدیران و کارکنان این وزارتخانه و همه سازمان ها و شرکت های تابعه طی نامه ای نوشت: بی شک دستیابی به موفقیت ها و اهداف ترسیم شده تنها در سایه تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی همکاران میسر می گردد و هر آنچه در وزارت ارتباطات شاهد آن هستیم نتیجه تلاش و کوشش کارکنان ارزشی، متعهد و خدوم این مجموعه است.
 
وی افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف همکاران ارجمند بتوانیم با خدمت رسانی هدفمند در حوزه فعالیت های مربوطه، منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های ریاست جمهور را در تقویت تولید داخلی و رونق کسب و کار و خدمتگزاری به مردم شریف محقق کنیم.
 
آذری جهرمی با تاکید بر بررسی نتایج و اثربخشی فعالیت ها، عنوان کرد: ضروریست خود ارزیابی در تمامی رده ها، حوزه ها و فعالیت ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته تا براساس نتایج حاصله برنامه های کاربردی و موثر به اجرا درآید.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.