سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون ادواری استانداردهای مهارتی در مازندران

سومین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کاردانش در مازندران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، طهورا نجفی مسئول آموزش مهارتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری سومین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کاردانش استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در این آزمون ٧٩٨ نفر در آزمون کتبی و ٥٢٩ نفر در آزمون عملی که در مجموع ١٣٢٧ هنرجو در دو مرحله عملی و نظری حضور یافتند.

وی افزود: این آزمون در١٠رشته هنری شامل: مدیریت و برنامه ریزی خانواده، تصویر سازی کامپیوتری، گرافیک کامپیوتری، طراحی صفحات وب، نوازندگی ساز جهانی، نوازندگی ساز ایرانی و نگارگری برگزار شد.

نجفی گفت: این آزمون در ٥ حوزه شهرستان های ساری، قائم شهر، بابل، محمودآباد و چالوس بصورت همزمان برگزار شد.

مسئول آموزش مهارتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این آزمون به منظور سنجش توانایی داوطلبان تحت آموزش و نظارت دفتر آموزش و توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و این دروس برنامه آموزشی مهارتی رشته های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند که حداقل ٣٢ واحد وحداکثر ٤٤ واحد درسی متغیر است.

نجفی گفت: هر یک از شرکت کنندگان که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی (١٠ ) و آزمون عملی (١٤) شوند، گواهی مهارتی برای ارائه به آموزش و پرورش دریافت می کنند.

انتهای پیام/ م

آزمونی برای شناسایی مهارت کاردانش در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.