سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار شد

جلسه هماهنگی بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس، امروز به ریاست مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام در بنیاد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان ایلام، گفت:تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم نشان دهنده این است که مکتب امام حسین(ع) مکتب آزادگی، شهادت و دفاع است و از سوی دیگر دفاع مقدس دفاع از ارزش ها بود.

رستمیان انجام تبلیغات محیطی در سطح استان و شهرستان های استان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،سخنرانی پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس در سطح مدارس، مساجد و نمازهای جمعه استان، برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، تجلیل از جانبازان و آزادگان در سطح ادارات را از جمله مهترین برنامه ها دانستند که باید در دستور کار ادارات و سازمان‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تمام ادارات سطح استان موظف به پیگیری امور مربوط به هفته دفاع مقدس هستند افزود: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی مرهون خون شهداست و به همین دلیل هیچ اداره ای نمی تواند به بهانه های مختلف در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس کوتاهی کند.

انتهای پیام/اس

 

 

 

 

برگزاری جلسه هفته دفاع مقدس در ایلام

برچسب ها: دفاع مقدس ، محرم97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.