سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

اقدامات خوبی برای زیرساخت های اربعین در مهران انجام شده است

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدامات خوبی برای زیرساخت های اربعین در مهران انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آیت الله محسن سعیدی گلپایگانی نماینده ایلام روز شنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: اربعین حقیقتاً همایش عظیم شیعه و تمام جهان اسلام است.

 وی افزود: این همایش عظیم هرچه بیشتر رسانه ای شود ما جذابیت اسلام را بیشتر به معرض نمایش خواهیم گذاشت چرا که دنیا تشنه این زیبایی ها و فداکاری هاست.

 آیت الله سعیدی گلپایگانی اضافه کرد: مردم آنچه را که دارند ایثارگرانه وارد این همایش می‌کنند و همه هستی خود در معرض اخلاص و استفاده زائران قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در زمینه زیرساخت های اربعین در مهران انجام شده است، گفت: بخشی از راه ایلام به مهران آماده بهره برداری است و در حال حاضر کارهای خوبی در زمینه زیرساختی برای اربعین انجام شده است.

وی تصریح کرد: کمربند غربی هم از جمله کارهای زیرساختی خوبی است که برای جلوگیری از ترافیک در شهر مهران انجام شده امیدواریم با انجام این کارها به توان سفر خوبی را برای زائرین اربعین حسینی فراهم شود.

نمایند مردم ایلام در مجلس خبرگان در جمع مرزبانان هنگ مرزی مهران نیز گفت: حفظ مرزها کار بسیار با اهمیتی است و در روایات زیاد بر آن سفارش شده است.

وی تصریح کرد: دفاع از مرزها از اهمیت ویژه ای در اسلام برخوردار است  به گونه ای که امام سجاد (ع) در صحیفه سجادیه، در دعای مرزبانان، برای مرزبانان دعا می‌کنند.

انتهای پیام/ب

صحبت های نمایند مردم ایلام در مجلس خبرگان درباه مرز مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.