سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهور اردبیل؛

تخلفات سرویس مدارس با جدیت کنترل خواهد شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: همزمان با بازگشایی مدارس خودروهای که در قالب سرویس مدارس خدمات رسانی خواهند کرد باید با رعایت قوانین و اصول رانندگی صحیح فعالیت کنند.

سرهنگ رحیم آقا محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه پلیس راهنمایی رانندگی خطوط قرمزی را برای رانندگان سرویس های مدارس استان تعیین کرده است، افزود: تخلفات سرویس مدارس با جدیت کنترل خواهد شد.

وی با بیان اینکه خودروهای که در خدمات دهی سرویس مدارس فعالیت خواهندکرد باید دارای معاینه فنی و بیمه باشند، تصریح کرد: خودروهای سرویس مدارسی که از حوزه های شهری خارج شوند جزء تخلفات و خطوط قرمز پلیس راهنمایی رانندگی استان محسوب خواهد شد و با این تخلف با جدیت برخورد قانونی می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با بیان اینکه علاوه بر سرویس مدارس، ایمنی تردد دانش آموزان و رعایت هنجارهای اجتماعی در این بحث از جمله دغدغه های پلیس می باشد، گفت: شرکت هایی که در بحث سرویس های مدارس با اموزش و پرورش مشارکت دارند بایستی در نظر داشته باشند، شاخص های اصلی از جمله صلاحیت رانندگان و بیمه نامه خودرو رعایت شود.

سرهنگ آقا محمدی با تاکید بر اینکه رانندگان نبایستی سرویس مدارس را در اختیار دیگران قرار دهند، یادآوری کرد: بزودی سامانه سپند برای درج اطلاعات رانندگان راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین از فعال بودن سامانه تلفنی 120 در ماه اول مهرماه برای دریافت تخلفات احتمالی سرویس های مدارس خبر داد و گفت: والدین می توانند با شماره گیری تلفن گویای 120 تخلفات احتمالی را جهت اعمال قانون گزارش دهند.

انتهای پیام/ح

سامانه سپند برای درج اطلاعات رانندگان راه اندازی می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.