سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین کارگاه آموزشی پیرامید بانوان کردستان به میزبانی سنندج برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی پیرامید بانوان استان کردستان با حضور محمد فرزین فر مدرس وزارت ورزش و جوانان در سنندج برگزار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نخستین کارگاه آموزشی پیرامید بانوان استان کردستان با حضور محمد فرزین فر مدرس وزارت ورزش و جوانان جمعه ۲۳ شهریورماه در سنندج برگزار شد.

در این کارگاه ۴۰ نفر از مربیان رشته‌های ژیمناستیک و آیروبیک در سطح استان آموزش‌های لازم را در خصوص پیرامید به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

این آموزش‌ها در بخش‌های ضرب آهنگ، آموزش پایه پیرامید، اجرای طرح بلوک سازی طرح پیرامید، مارش بوده است.

این طرح به منظور اشتغالزایی و بکارگیری فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی و برگزاری افتتاحیه و اختتامیه‌های مسابقات کشوری و بین المللی در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، برگزاری کارگاه‌های آموزشی یکی از طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان برای استان‌های سراسر کشور است که گروه ورزش بانوان ملزم به برگزاری آن خواهد بود.

سنجش قامت زنان روستائی، طرح پیرامید خورشید و دختران، پایش تندرستی دختران، اوقات فراغت ویژه بانوان، ۳۰ دقیقه تا نشاط و تندرستی بانوان و طرح ملی پارک گام شش طرح ملی است که در طول سال اجرایی می‌شود.

پیرامید یک رشته ذهنی و گروهی با موزیک است که برای اولین بار به همت گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان و هیأت ژیمناستیک استان برگزار شد.

انتهای پیام/م

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی پیرامید بانوان کردستانی در سنندج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.