سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نظارت بر بازار ویژه محرم

رئیس اداره بازرگانی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها به ویژه در ایام محرم گشت‌های ویژه‌ای تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله کشاورز افزود: این گشت‌ها با حضور مشترک نماینده تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازار تشکیل شده که روزانه قیمت ارزاق عمومی پرمصرف مانند برنج، روغن و شکر را بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: هر ماه حدود ۲۵۰ پرونده در خصوص گرانفروشی تشکیل و برای تعیین حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در برخورد با محتکران نیز گشت‌های مشترکی با حضور دستگاه‌های مرتبط، پلیس آگاهی، اماکن عمومی و نماینده دادستان ایجاد شده است.

کشاورز تصریح کرد: کسانی که صاحب کالا، انباردار و عمده فروش هستند باید آخر هرماه موجودی کالای خود را اعلام کنند، در غیر این صورت به عنوان متخلف با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی همچنین گفت: طرحی نظارتی ویژه بازگشایی مدارس داریم که براساس آن با تولید کنندگانی که بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند، برخورد قانونی می‌کنیم.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مردم خواست تخلفات گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/ ک

طرح نظارت بر بازار ویژه محرم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.