سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور سند یک موقوفه در شهرستان بهبهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهبهان گفت: سند 6 دانگ قبرستان قدیمی موقوفه در این شهرستان که توسط شهرداری تبدیل به پارک شده بود، به عنوان موقوفه صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام موسوی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان،بیان داشت: قبرستان قدیمی موقوفه در این شهرستان که توسط شهرداری تبدیل به پارک شده بود، پس از پیگیری سند 6 دانگ آن به عنوان موقوفه صادر شد.

وی با اشاره به مساحت این قبرستان عنوان کرد: این قبرستان با مساحت ۲۳۷ متر و هر متر به مبلغ ۴ میلیون تومان در حوزه وقفی اوقاف آورده شده و باید از طریق سازمان گواهی مصرف برای آن صادر شود تا باز هم به همان کاربری قدیم خود یعنی قبرستان بازگردد.

موسوی افزود: همچنین در سال ۹۵ هم هزار متر از این زمین وقفی که توسط سازمان تبلیغات اسلامی در آن ساخت و ساز انجام شده بود در آن سند زده شد و پس از آن این سازمان برای عقد تفاهم‌نامه در عرصه باید به اوقاف مراجعه کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان عنوان کرد: ما پس از طی مراحل قانونی گواهی مصرف آن را دریافت کنیم. بخش‌های دیگری از این زمین هم باقی مانده که به مرور تحویل گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/م

وقف یک قبرستان در بهبهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.