سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر آموزش و پرورش:

چالش نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید رفع شد/ سهم آموزش و پرورش در بودجه ۹۸ تقویت شود

بطحایی با اشاره به تمهیدات برای شروع سال تحصیلی جدید گفت: با تدابیر اندیشیده شده چالش نیروی انسانی برای مهر ۹۷ رفع شد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان‌های کشور با موضوع بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی، با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد به استقبال یک مهر باشکوه برویم، مهری که امید و شادابی را در جامعه زنده می‌کند و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، مهرماه بهانه خوبی برای تزریق روح امید به جامعه و تقویت امیدواری به آینده است.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف در یک ساله اخیر دستاورد‌های خوبی داشته ایم، بیان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد، چالش‌های موجود در بخش نیروی انسانی در سال جدید رفع شده است و البته جشنواره‌ای در آینده خواهیم داشت تا از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده تجلیل و نقایص را نیز بررسی کنیم.

ضرورت تقویت تعامل با نمایندگان برای بودجه ۹۸ 

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به تصویب بودجه ۹۸ در آینده نزدیک تقویت تعامل با نمایندگان مجلس ضروری است و باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش را در بودجه ۹۸ تقویت کنیم.

وی ادامه داد: لازمه تقویت وتوسعه تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، درک مسائل و مشکلات متقابل است، نمایندگان مجلس با مشکلات و مطالبات عدیده‌ای در حوزه انتخابیه خود مواجه هستند و آموزش و پرورش هم با مشکلاتی مواجه است لذا در این شرایط، درک متقابل ضروری است.

مدرسه محوری مهم ترین استراتژی‌ آموزش و پرورش است

بطحایی اظهار کرد: مدرسه محوری یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های آموزش و پرورش است و مدیران کل باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های معاونین ومدیران کل برای بازگشایی مدارس، از وجود آمادگی‌های خوب و مطلوب برای آغاز مهرماه خبر داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
داداش
۱۵:۱۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
راست میگه رفع شد!اما چطور؟11کار سه نفر رو یک نفر انجام بده یعنی مدرسه ای چهار طبقه کلا دو نیرو خدماتی و هر روز یک کلاس خالی