سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی

 رئیس پلیس مبازه با مواد مخدر استان از کشف ۲۰ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر تریاک توسط ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ  علیرضا دلیری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: پس از انجام کار‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد پلیس استان و تحت نظر گرفتن یک قاچاقی مواد مخدر، مشخص شد وی قصد دارد محموله مواد مخدر را از استان‌های جنوبی تحویل و پس از انتقال به استان کرمانشاه نسبت به توزیع آن اقدام کند.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در عملیاتی غافلگیرکننده خودرو سواری متهمان در ورودی استان شناسائی و نسبت به توقیف آن اقدام شد.

سرهنگ دلیری افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و خودروی مورد نظر نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان از برخورد قاطعانه قاچاقچیان خبر داد و گفت: هرگونه فعالیت آن‌ها تحت رصد اطلاعاتی ماموران قرار دارد و با آن‌ها قاطعانه برخورد می‌شود. 

دستگیری ۱۰ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در هرسین 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری ۱۰ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی منطقه‌های آلوده شهرستان خبر داد.  

سرهنگ همتعلی شکری اظهار داشت: به دنبال دریافت شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر شناسایی عاملین توزیع در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: پس از شناسایی مناطق آلوده طرح جمع آوری معتادان پرخطر و همچنین دستگیری توزیع کنندگان اجرایی و در این راستا ۱۰ نفر از معتادان و خرده فروشان دستگیر شدند.
 
سرهنگ شکری تصریح کرد: افراد معتاد تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد و خرده فروشان مواد مخدر نیز تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: به منظور افزایش امنیت اجتماعی طرح مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در فواصل مختلف سال اجرایی می‌شود.
 
وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر موضوع را از طریق سامانه و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ز
 

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.