سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور:

۱۵ میلیون نفر در همایش شیرخوارگان حسینی شرکت کردند

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: همایش شیرخوارگان حسینی امروز در پنج هزار نقطه کشور برگزار شد که بیش از ۱۵ میلیون نفر در آن شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: از ابتدای محرم امسال تاکنون شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم و برنامه‌های عزاداری ویژه این ایام هستیم که بیانگر عشق و ارادت بالای مردم به سرور و سالار شهیدان است.

وی به فعالیت ۹۲ هزار هیئت مذهبی در نقاط مختلف کشور برگزاری مراسم و برنامه‌های عزاداری حسینی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مراسم عزاداری به صورت مردمی را در دستور کار داریم و همه این برنامه‌ها به همت مردم در حال برگزاری است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از پنج هزار نقطه کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش بزرگ امروز با حضور بیش از ۱۵ میلیون نفر برگزار شد.

نوشادی تصریح کرد: مادران با در دست گرفتن کودکان خردسال خود به یاد حضرت علی‌اصغر (ع) و در حالی که آن‌ها را با لباس و پارچه‌های سبزرنگ پوشانده بودند، شکوه بیشتری به این مراسم پرمحتوا دادند.

وی افزود: مادران در سراسر کشور فرزندان خود را ملبس به پیشانی بند‌های یا حسین (ع)، یا عباس (ع) و یا علی اصغر (ع) به یاد کوچکترین فدایی ولایت حسین بن علی (ع) به آغوش گرفتند و به مجلس عزای شش ماهه دشت نینوا آوردند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: پرهیز از خرافه‌گویی و تلاش برای افزایش محتوای برنامه‌های عزاداری به صورت جدی در دستور کار است و هیئت‌های مذهبی نیز در این زمینه کوشا هستند.

منبع مهر

انتهای پیام/ف

همایش شیرخوارگان حسینی امروز در پنج هزار نقطه کشور برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.