سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه میاندوآب:

مسئولان کشور باید بدانند بدون پشتیبانی مردم نمی‌توانند موفق باشند

امام جمعه میاندوآب گفت:مسئولان کشور باید بدانند بدون پشتیبانی مردم نمی‌توانند موفق باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: همه مسئولان کشور باید بدانند بدون پشتیبانی مردم نمی‌توانند موفق باشند چرا که نظام ما بر پایه دموکراسی و مردم سالاری دینی بنا شده است، هم مسئولان باید مردمی باشند و هم مردم آن‌ها را از خودشان بدانند.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: در اعتزاض‌ها و انتقاد‌های خود فقط بخش خالی لیوان را نبینیم و منصف باشیم، مبالغه در انتقاد‌های و تعریف‌ها خیانت به نظام است، الاج مشکلات جامعه همفکری و همدلی است، اینکه نوعی صحبت کنیم که مردم تصور کنند به بن بست رسیده ایم خیانت به نظام و انقلاب است.

خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: ما منکر مشکلات جامعه نیستیم، مردم گله مندند، از گرانی‌هایی که معیشت مردم را به مشکل انداخته همه نارحتند و این‌ها را هم می‌بینیم و هم می‌گوییم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در تلاشند به هر شکلی که شده و با استفاده از هر اهرمی بتوانند برنامه‌های خود را در این کشور پیاده کنند، ولی هرگز امت اسلامی اجازه چنین کاری را به آن‌ها تخواهد داد و چاره عبور از بحران فعلی اتحاد و انسجام آحاد جامعه زیر پرچم ولایت است.

امام جمعه میاندوآب ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: سینه زنی و زنجیر زنی‌ها بخش عاطفی عزاداری برای حسین (ع) است و خیلی هم عالی است، اما حسین به این‌ها نیازی ندرد باید بعد منطقی قیام عاشورا هم مورد توجه قرار گیرد، قیام کربلا سیاسی بود و نباید عزادری‌ها و الم‌های ما بی خاصیت باشد، هیئت‌های عزاداری باید محلی برای معرفت افزایی باشد، باید معرفت و فداکاری ابولفضل العباس (ع) و ایثار و از خودگذشتگی اباعبداله تبیین و برای مردم تشریح شود.

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه میاندوآب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
درود بر امام جمعه میاندوآب