سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در دارالمومنین کاشان آغاز شد+تصاویر

 همایش جهانی شیرخوارگان حسینی همزمان با 5300 نقطه از سراسر کشور و ۴۱ نقطه از جهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امروز جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ مصادف با چهارم محرم الحرام سال ۱۴۴۰ هجری قمری مادران کاشانی نوزادان ۶ ماهه خود را سبز پوشان و چفیه برسر در آغوش کشیدند و راهی مسجد صادقیه این شهر شدند تا با رباب همنوایی کنند و به قلب شکسته امام زمان در مصیبت جدش که شب و روز بر آن خون گریه می کند تسلیت گویند.

مادران دارالمومنین کاشان امروز حتی نوزادان و جگر گوشه های خود را اکر گریه کردند لختی  تشنه نگه داشتند و شیر ندادند چون از رباب خجالت می کشیدند که علی اصغرش از تشنگی تلذی می کند و فرزند آنها سیراب باشد.

امروز مادران جوانی را دیدم که فرزند خود را سرباز ولایت کردند و با تبرک به شیرخواره عطشان سیدالشهدا که همه حجت و تمامیت مظلومیت امام حسین در کربلا و حقانیت عاشورا است آنها را بیمه کردند تا همیشه در مسیر حمایت از  ولایت و خط سرخ شهادت باشند.

امروز نوزادان ، اطفال و کودکان کاشانی درس شهادت طلبی، ایثار و جانفشانی و مقاومت در برابر باطل را به همه توان خود درس گرفتند به ندای عزیز زهرا سلام الله علیها لبیک یا حسین گفتند.

امروز که مادران کاشانی شیرخواره های خود را روی دست گرفتند دیگر  ترس و دلهره نداشتند که فرزندانشان تشنه و عطشان روی دست هدف تیر سه شعبه می شود و گلبرگ حنجرش از تیر جهل و جور و جفای کوفیان پاره و پرپر می شود .

امروز  ۱۵هزار کودک زیر ۲ سال و مادرانشان آمدند تا فرهنگ عاشورا را  از نهضت حسینی با شیر مادر در جان بریزند و همه سلول سلول وجودشان را با عشق به حسین سیراب کنند و عاشورا و مظلومیت و حقانیت سیدالشهدا، سیدالاحرار،حسین بن علی بن ابی طالب را در گوش جهانیان فریاد کنند.

همه ایران که نه همه جهان امروز با رباب همنوایی کردند و بزرگترین حجت حقانیت کربلا و نهضت حسینی را به جهانیان معرفی کرد که کربلا و عاشور از جریان  نمی افتد و تا دنیا دنیا باشد حسین زنده است چراغ هدایت و کشتی نجات عالمیان است.

همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در چند نقطه از  کاشان با شرکت 15 هزار کودک زیر 2 سال برگزار می‌شود که مسجد صادقیه کاشان و آستان مقدس امامزاده هادی(ع) در فین به‌عنوان بزرگترین محل تجمع این همایش در این شهرستان است.

 

انتهای پیام/ب

همایش شیرخوارگان در کاشان برگزار شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.