سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قربانی: حیف شد دقیقه ۱۲۰ گل خوردیم/ به مردم بوکان قول صعود می‌دهم

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان گفت: حیف شد که در دقیقه ۱۲۰ گل خوردیم، اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز قربانی، سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان پس از شکست مقابل سایپا در جام حذفی بیان کرد: بازی خیلی خوبی بود و از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آن‌ها بیشتر از چیزی که در حدش هستند، تلاش کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. تیم ما تازه شکل گرفته و از نظر بدنی عقب هستیم و در تاکتیک هم کمی نا آماده هستیم، اما فقط می‌توانم بگویم حیف شد که در دقیقه ۱۲۰ گل خوردیم و نمی‌دانم پنالتی درست بود یا نه، اما از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

او درباره هواداران پرشور بوکانی افزود: با آگاهی کامل از این شرایط، تیم بوکان را انتخاب کردم و دوست داشتم در ابتدای دوران مربیگری ام، در تیم پرطرفداری حضوری داشته باشم، البته در سال‌های آینده در تیم‌های پرطرفدار دیگری مربیگری خواهم کرد و کلاس خوبی برای من بود تا خودم را محک بزنم. مردم بوکان شایسته بهترین‌ها و خیلی بیشتر از حد کنونی هستند و این تیم تنها مربوط به بوکان نیست، بلکه برای مردم استان کردستان است و ما در خارج از کشور هم طرفداران زیادی داریم. سخت افزار مورد نیاز برای موفقیت تیم فراهم نیست. امسال سال سوم حضورم در بوکان است و به آن‌ها قول می‌دهم به لیگ یک صعود خواهیم کرد.

سرمربی سردار بوکان در پایان گفت: حامی مالی خوبی به تیم ما آمده و شرایط بهتر شده است و در سال‌های گذشته هم یک - ۲ نفر با چنگ و دندان تیم را حفظ کرده اند و اکنون شرایط خوب است، اما مقداری نارسایی داریم که نیاز به زمان است تا آن‌ها را حل کنیم و به تیم خوبی تبدیل شویم.


بیشتر بخوانید:جدایی مهاجم اهوازی سایپا یک شب پیش از بازی با فولاد

سایپا ۲ - سرداربوکان یک /دایی به سختی مچ قربانی را خواباند و صعود کرد

فولاد ۱ - سایپا ۲ / پیروزی سایپا در واپسین لحظات


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم سردار بوکان درباره بازی با سایپا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.