سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار سمنان:

آمار گردشگران و بازدیدکنندگان از سمنان ۱۵۰ درصد افزایش یافت

فرماندار سمنان گفت: در پنج‌ماهه نخست سال۹۷ شاهد افزایش ۱۵۰ درصدی گردشگران و بازدیدکنندگان از ابنیه و فضاهای تاریخی و گردشگری این شهرستان بوده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس دانایی پیش از ظهر پنج‌شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر سمنان به میزبانی فرمانداری شهرستان و بابیان اینکه افزایش ۱۵۰ درصدی بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و گردشگری سمنان در پنج‌ماهه نخست سال ۹۷ به نسبت سال گذشته به ثبت رسیده است، تأکید کرد: این میزان افزایش نشان‌دهنده ظرفیت‌های خوب گردشگری در مرکز استان است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی هدفمند و صحیح در راستای شناساندن و ارتقای ظرفیت‌های گردشگری مرکز استان سمنان می‌توانیم شاهد افزایش میزان گردشگران در طول سال باشیم که در زمینهٔ توسعه اقتصادی و اشتغال می‌تواند به شهرستان سمنان کمک شایانی کند.

فرماندار سمنان بابیان اینکه تأثیرگذاری صنعت توریسم در استان می‌بایست تبیین شده و جدی گرفته شود، تأکید کرد: ۱۳ دفتر خدمات گردشگری در شهرستان به‌عنوان واسطه میان عرضه‌کننده و متقاضی خدمات گردشگری و توریستی فعالیت دارند که با ایجاد تعامل و فراهم آوردن زمینه ارتباطی میان آن‌ها و مسئولان دولتی می‌توان تکامل و توسعه صنعت گردشگری را شاهد بود.

دانایی درباره اقدامات اخیر در راستای ارتقای گردشگری در سمنان نیز توضیح داد: برپایی برنامه‌هایی مانند شب فرهنگی سمنان در برج میلاد تهران با حضور کارشناسان و گردشگران و برپایی ۱۲ دوره باغ گشت با هدف ارتقا حس خودباوری و آشنایی نسل جوان با داشته های فرهنگی و تاریخی و مذهبی، دو اقدامی بود که در شش ماهه نخست سال جاری توانست اثرگذاری بسزایی را در جذب گردشگر به سمنان داشته باشد که امیدواریم در طول سال این حرکات ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ب

افزایش میزان آمار گردشگران و بازدیدکنندگان از سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.