سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

پیشنهاد الویری برای واردات ارز به کشور

الویری گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری موجب ورود ارز به کشور شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها در پایان نهمین جلسه شورای عالی استان‌ها که امروز(پنجشنبه) برگزار شد، با اشاره به مصوبات امروز این اجلاس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آقای مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دعوت شده بود تا در این جلسه حضور یابند که به دلیل بیماری در جلسه حاضر نشد و معاونان او حضور یافتند.

وی افزود: بحث‌ عمده‌ای که در این جلسه با توجه به شرایط تحریم مطرح شد، استفاده از صنعت توریسم و درآمدزایی از این طریق به جای درآمدهای نفتی بود، زیرا با کاهش ارزش ریال زمینه جذب گردشگر فراهم می‌شود.

الویری تصریح کرد: قرار شد تا شوراها در شهرهای مختلف برای جذب گردشگر کمک کنند و سازمان میراث فرهنگی هم نظرات خود را تجمیع کند تا زمینه‌های جذب گردشگر تقویت شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: متاسفانه در برخی از رسانه‌ها بر علیه شوراها هجمه وارد می‌شود و آنچه که در مورد سلب عضویت و یا بازداشت اعضای شورا مطرح می‌شود، مربوط به شورای چهارم است، نه شورای پنجم و در یک سال اخیر تنها دو شورا منحل شده است.

الویری در پایان خاطرنشان کرد: آخرین موضوعی که بررسی شد نحوه نظارت شورای عالی استان‌ها بر شوراهای زیردستی بود که بخشی از مواد آن را بررسی کردیم و بخشی دیگر هم به جلسات آینده موکول شد و در پایان نسبت به تغییر زمان برگزاری اجلاس ماهانه رای گیری به عمل آمد که با رای اکثریت اعضا برگزاری جلسات ماهانه به روز جمعه و شنبه هر ماه تغییر یافت.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.