سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست مشترک نماینده مردم کرمان با مدیر راه‌های روستایی کشور؛

۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به راه‌های روستایی کرمان اختصاص یافت

در نشست مشترک مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی کشوربا دکتر پورابراهیمی اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به راه‌های روستایی شهرستان‌های کرمان و راور مورد تصویب قرار گرفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی که به دعوت دکتر پورابراهیمی به کرمان سفر کرده است، از راه‌های روستایی بخش مرکزی، چترود و کوهساران شهرستان راور بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت راه‌های روستایی شهرستان‌های کرمان و راور قرار گرفت.

بازدید از راه‌های روستایی بخش مرکزی، چترود و کوهساران شهرستان راور و بررسی مشکلات راه‌های روستایی در سفر مدیر کل ساخت و توسعه راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی به کرمان صورت گرفت.

نشست جمع بندی این سفر به منظور بررسی اولویت‌های راه‌های روستایی و تخصیص اعتبارات با حضور فرماندار کرمان و بخشداران شهرستان‌های کرمان و راور و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان در محل فرمانداری کرمان برگزار شد.

حسن فدایی مدیرکل ساخت راه روستایی کشور در جلسه با فرماندار کرمان و بخشداران کرمان و راور اظهار داشت: در بحث اعتبارات ساخت راه روستایی در مضیقه هستیم، ولی امیدواریم دِینی که مردم کرمان و راور برگردن ما دارند را تا حد امکان ادا کنیم.

دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از راه‌های روستایی بخش مرکزی، چترود و کوهساران شهرستان راور و تعیین اولویت‌های هر بخش گفت: در سفر امروز مدیرکل راه روستایی کشور به کرمان بهسازی و آسفالت ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های کرمان و راور مصوب شد که کار پایان بخشیدن به نیاز راه‌های روستایی شهرستان‌های راور و کرمان را سرعت می‌بخشد.

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اقدامات مجلس در حوزه تخصیص اعتبار برای راه‌های روستایی خبر داد و گفت: در سفر مدیر کل راه روستایی به کرمان توافقات خوبی در زمینه پرداخت مطالبات پیمانکاران قبلی راه روستایی صورت گرفت.

پورابراهیمی افزود: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان مطالبات استان کرمان است که شهرستان‌های راور و کرمان ۲۵ میلیارد تومان مطالبه پیمانکاران راه روستایی دارند که مقرر شد تا از طریق ارائه اسناد و اوراق بهادار و یا از طریق قیر این موضوع به شکلی جبران می‌شود.

انتهای پیام/ح

اختصاص اعتبار میلیاردی به راههای روستایی کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.