سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو واحد مرغداری گوشتی متخلف در دهگلان پلمب شد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان از پلمپ دو واحد مرغداری گوشتی متخلف که اقدام به جوجه ریزی غیر مجاز و فروش بدون اخذ مجوز کشتار در سطح شهرستان کرده بودند، خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، شهرام کریمی گفت: در ادامه بازدیدهای دوره ای بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان از واحدهای مرغداری، دو واحد مرغداری گوشتی که اقدام به جوجه ریزی و فروش غیر مجاز نموده بودند شناسایی و پلمب شدند.

وی افزود: این مسئله تهدید علیه بهداشت عمومی و احتمال انتشار بیماری و تخلف از زمان معین شده جوجه ریزی و کشتار محصول نهایی است که پس از صورتجلسه به دادسرای عمومی و انقلاب دهگلان معرفی و در نهایت حکم پلمب هر دو واحد توسط مقام قضایی صادر و با همکاری نیروی انتظامی توسط کارشناسان شبکه اجرا شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان ادامه داد: یکی از واحدها علاوه بر پلمپ به مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: همچنین در بازدید سرزده از یک کارخانه خوراک دام و طیور شهرستان دیواندره مقدار ۸۴۰ کیلوگرم کلسیم کربنات غیر قابل استفاده کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت تامین خوراک سالم و بهداشتی برای دام و طیور، بازرسان شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان در راستای نظارت بهداشتی بر کارخانجات خوراک دام و طیور بصورت سرزده از قسمت های مختلف کارخانه خوراک دام و طیور بازدید به عمل آوردند که مقدار ۸۴۰ کیلوگرم کلسیم کربنات تاریخ گذشته در انبار مواد اولیه کشف و ضبط شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهگلان گفت: ضمن تذکر جدی به مدیر تولید و مسئول فنی بهداشتی واحد، پس از اخذ دستور نسبت به معدوم سازی مواد ضبطی اقدام شد.

انتهای پیام/م

پلمب دو واحد مرغداری گوشتی متخلف در دهگلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.