سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی شورای هماهنگی تشکل‌های کشاورزی خوزستان:

خوزستان قطب کشاورزی ایران است

سخنگوی شورای هماهنگی تشکل‌های کشاورزی خوزستان گفت: خوزستان قطب کشاورزی ایران بوده و بخش عمده‌ای از انواع محصولات کشاورزی را به خود اختصاص است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید لطیف سیف السادات، سخنگوی شورای هماهنگی تشکل های کشاورزی خوزستان بیان داشت: کشاورزی خوزستان طی سال های اخیر به دلیل وجود خشکسالی با خسارت های زیادی روبرو بوده است؛ بنابراین به نظر می رسد مصوبه دولت مبنی بر استهمال وام های کشاورزی بیشتر از همه برای خوزستان دارای اهمیت است.

وی افزود: بر اساس مصوبه جدید دولت با استمهال بازپرداخت وام کشاورزان خسارت دیده ناشی از خشکسالی، سرمازدگی و گرمازدگی به مدت 2 سال موافقت شد اما این مصوبه تاکنون به بانک های استان ها ابلاغ نشده است.

سیف السادات با اشاره به جایگاه ویژه خوزستان در بخش کشاورزی و حساس بودن این بخش در استان از استاندار خواست سریعا با پیگیری های خود از بانک مرکزی بخواهد دستورالعمل استمهال وام های کشاورزی به بانک های استان ابلاغ شود.

سخنگوی شورای هماهنگی تشکل های کشاورزی خوزستان تاکید کرد: اگر بانک مرکزی هر چه زودتر این دستورالعمل را ابلاغ نکند با توجه به سررسید این تسهیلات بانکی، بخش زیادی از کشاورزان استان با مشکل مواجه می‌شوند و عملا روند تولید محصولات کشاورزی با مشکل مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/م

لزوم حمایت از کشاورزان خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.