سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات بسیجیان به 139 هزار نفر از اقشار مستضعف همدان

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 به 139 هزار تن از اهالی محروم و حاشیه نشین این استان خدمات ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سرهنگ پاسدار شهرام صادقی مسؤول بسیج سازندگی سپاه همدان گفت:بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 به 139 هزار تن از اهالی محروم و حاشیه نشین این استان خدمات ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این خدمات شامل برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و عمرانی می‌شود، بیان کرد: بر اساس برنامه قرار بود به 50 هزار نفر در جریان برگزاری این رزمایش خدمات ارائه شود اما با حضور و استقبال چشمگیر بسیجیان سطح خدمات به 2.5 برابر این عدد رسیده است.

صادقی گفت: تاکنون 250 گروه جهادی به محله‌ها و حاشیه‌های شهر اعزام شدند که خدمت‌رسانی جهاد گران با حضور و تجمع نمادین تیم‌های جهادی در مرکز شهرستان و عزیمت به مناطق محروم آغاز می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه همدان اضافه کرد: قشرهای مختلف بسیج نواحی شامل طلاب، ورزشکاران، مهندسان، پزشکان، دانش‌آموزان و دانشجویان و دیگر اقشار در این رزمایش مشارکت دارند.

 صادقی با بیان اینکه در پایگاه و محلات جامعه زنان و مردان حرکت‌های خودجوش خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: 82 گروه از برادران و 43 گروه جامعه بسیج زنان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول ا... (ص) 2 مشارکت داشتند.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) 2 از نهم شهریور آغاز شده و تا29 این ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/د.ا

خدمت 139 هزار بسیجی به  اقشار مستضعف در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.