سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه پاییزه لوازم التحریر با نماد‌های ایرانی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از آغاز برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه، نمایندگی‌های فروش و عرضه لوازم‌التحریر خبر داد.

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه با نماد‌های ایرانی اسلامی و حمایت از تولید داخلی و شهرستان‌های دیگر؛ تامین ملزومات و نیازمندی‌های دانشجویان و دانش‌آموزان در آستانه سال جدید تحصیلی و همچنین حمایت از کالای ایرانی و فروش انواع لوازم التحریر، نوشت افزار، کیف و کفش و ملزومات حجاب تولیدی مناطق مختلف کشورمان است.

وی با اشاره به مدت زمان  برپایی این نمایشگاه  اعلام کرد: فروش ویژه نمایشگاه تا دوم مهر ماه همزمان با نمایشگاه کتاب در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی ادامه خواهد داشت.

اسکندری ادامه داد:در نمایشگاه‌های موازی با اهداف مشترک کمک به معیشت خانواده‌ها، در شهرستان‌های مهابا د، میاندوآب، بوکان، خوی، اشنویه و شاهیندژ به تعداد ۵۷۰ غرفه در حال برگزاری میباشد و در شهرستان‌های نقده و سلماس در حال برنامه ریزی می باشد.

شایان ذکر است وسایل مورد نیاز و قابل عرضه در این نمایشگاه‌ها با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصد در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / س خ

برگزاری نمایشگاه پاییزه لوازم التحریر در آذربایجان غربی

 

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.