سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از مقاومت جانانه مرزداران پاسگاه "رشادت" در مقابله با گروهک تروریستی

فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از یگان‌های هنگ مرزی جکیگور، از مقاومت هوشمندانه و دلاورانه مرزداران در مقابله با اشرار مسلح و گروهک تروریستی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  سردار قاسم رضايی در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، از پاسگاه مرزی "رشادت" هنگ مرزی جکیگور که هفته گذشته، مرزبانان این پاسگاه جانانه در مقابل اشرار مسلح و گروهک تروریستی مقاومت کردند، بازدید کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در جمع مرزداران پاسگاه "رشادت" ضمن قدردانی از مقاومت هوشمندانه و دلاورانه آنها در مقابله با اشرار مسلح و گروهک تروریستی، اظهارداشت: حفظ و حراست از مرزهاي کشور و تأمين امنيت مرزنشینان؛ امري با ارزش و معنوی بوده که توفیق آن به شما مرزبانان ایران اسلامی رسیده است.

وی افزود: اکنون توفيق سربازی مقام عظمای ولايت و پاسداری از حريم کشور اسلامی نصيب شما مرزداران شده و لازم است که قدر اين نعمت و ايام را بدانيد و با اتکاء به خداوند تبارک و تعالی اين برهه از تاريخ زندگی خويش را، به سلامت و پربار سپری کنيد.

 سردار رضایی گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی شما مرزداران در نزد خداوند محفوظ بوده و پاداش گرانبهايی نصیبتان خواهد شد.

گفتنی است: فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در يگان‌های مرزی جنوب سیستان و بلوچستان، توان رزمی و عملياتی مرزداران و ميزان آشنايی آنها با تهديدات حوزه‌ استحفاظی و... را مورد ارزيابي قرار داد.

انتهای پیام/س

سفر فرمانده مرزبانی ناجا به سیستان و بلوچستان

برچسب ها: مرزبانی ، تروریست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.