سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح احسان حسینی همزمان با ماه محرم و صفر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: همزمان با ماه محرم و صفر طرح احسان حسینی با هدف خدمت رسانی بیشتر به محرومان در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی افزود: در اجرای این طرح دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان بوشهر آماده دریافت نذور و کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و عزادار حسینی برای کمک به نیازمندان هستند.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت معنوی مومنان برای خدمت به نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر، جهت‌دار کردن نذورات مردمی با هدف رسانیدن نذور به دست مستمندان واقعی و تبیین فرهنگ احسان به نیازمندان از اهداف این طرح است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر ادامه داد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند یا از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ نزد بانک ملی شعبه بندر بوشهر و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه کمک‌های خود را واریز کنند.

لطفی یادآور شد: پارسال در قالب طرح احسان حسینی بیش از ۳ میلیارد ریال نذور مردم به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ ک

آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذور مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.