سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۴سارق حرفه ای در اردبیل

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از دستگیری 4 سارق حرفه ای و 4 مال خر در اردبیل خبر داد.

سرهنگ جواد تقوی، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: به موجب سرقت هایی که در دو ماه اخیر در سطح شهر اردبیل انجام گرفته بود در شهرک های سینا، سبلان و شهرک های بعثت و کوثر موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان استان اردبیل قرار گرفت و با تلاش شبانه روز نهایتا سارقان که شامل 3 نفر مرد و یک نفر خانم و چهار نفر مال خر اموال مسروقی بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: این سارقان در اعترافاتشان به 39 فقره سرقت منزل و 9 فقره سرقت مغازه که جمعا ارزش ریالی امول سرقت شده بالای 4 میلیارد و 300 میلیون ریال بوده کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل بیان کرد: موضوعی که هم استانی ها باید به این مسئله توجه کنند همچنان پنجره های بدون نرده و حفاظ و تراس های طبقات که بدون حفاظ هستند را مورد توجه قرار دهند و در نگهداری طلاجات اضافه در منزل سبب تحریک سارقان می شود که در این زمینه انتظار داریم خانواده ها به این مسائل توجه کنند تا مشکلی در این زمینه پیش نیابد.

انتهای پیام/ح

دستگیری 4 مال خر در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قفل ضد دیلم
۱۵:۱۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
صاحبین اماکن باید از خودشون سوال کنند که اگر کلید درب ضد سرقتشون گم بشه یا کلید و ریموت قفلهای کرکره مغازشون گم بشه یا حتی رمز گاوصندوقشون گم بشه، آیا کلید ساز میتونه بازش کنه؟؟!! اگر میتونه پس دزد هم میتونه، یعنی اون درب، قفل یا گاوصندوق ضد سرقت نیست!!! پس اگر واقعا کسی بخواد ورود سارقین از طریق دربهای ورودی را غیر ممکن کنه، فقط باید قفل ضد دیلم نصب کنه که نه تنها کلید ساز و دزد، بلکه خود سازنده قفل ضد دیلم هم نتونه بازش کنه.