سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش گروه های جهادی در رامسر

دومین مرحله رزمایش اقتدار عاشورایی شهریور ماه در رامسر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ پاسدار محمد محمدی فرمانده سپاه رامسر در نشست خبری به مناسبت برگزای رزمایش اقتدار عاشورایی با بیان اینکه دو مرحله رزمایش در شهریور ماه برگزار می شود، گفت: این رزمایش از ۹ الی ۲۹ شهریور با هدف سازندگی ، توسعه فرهنگ محرومیت زدایی و ایحاد روحیه سازندی در شهرستان رامسر برگزار می شود.

وی افزود: ۱۴ گروه جهادی تاکنون به مناطق مختلف اعزام شده اند تا سازندگی را از خودسازی درونی شروع و به جهاد سازندگی در مناطق محروم خلاصه نمایند.

محمدی با بیان اینکه دشمنان و در راس آن آمریکا از جنگ نظامی با ایران نا امید شدند،  گفت: دشمنان اتاق فکر جنگ اقتصادی علیه ایران را تشکیل داده اند و به طرق مختلف درحال ناامید کردن مردم بخصوص جوانانی هستند که صحنه ها و دوران جنگ را ندیده اند.

فرمانده سپاه رامسر افزود: همزمان با سراسر کشور رزمایش اقتدار عاشورایی همزمان با ماه محرم در پادگان شهید قلیزاده برگزار خواهد کرد.

محمدی گفت: دو گردان شهید علیزاده شهری و گردان شهید طاش موسی ساداتشهر در این رزمایش بکارگیری خواهد شد.

فرمانده سپاه رامسر افزود: هر گردان ۲۳۴ نفره دارای ۳ گروهان و هر گروهاون نیز دارای ۳ دسته ۲۲ نفره هستند که مجموعا ۴۶۸ نفر در این رزمایش آموزش‌ های تخصصی را می‌ گذرانند.

انتهای پیام/ م

اوج اقتدار عاشورایی در دومین مرحله رزمایش در رامسر

برچسب ها: سپاه ، مدافعان حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.