سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براری: بیماری دلیل حذفم از مسابقات وزنه برداری آسیایی شد

عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی دچار یک بیماری ویروسی شدم و همین موضوع دلیل حذفم از این رقابت‌ها بود.

محمدرضا براری عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ناکامی اش در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی نه تنها وزن کم کردم بلکه حتی دچار یک بیماری ویروسی هم شدم و این عوامل دست به دست هم داد تا آن چنان که شایسته نامم است نتوانم موفق عمل کنم.

او افزود: با وجود ناکامی در بازی‌های آسیایی جاکارتا به دنبال این هستم تا با پیگیری مداوم تمریناتم خودم را به سطح ایده آل برسانم تا بتوانم در مسابقات جهانی عشق آباد که حدود ۶۰ روز دیگر برگزار می‌شود، افتخار‌آفرینی کنم و دل مردم کشورم را شاد کنم. بر خلاف صحبت برخی دوستان تصمیمی برای کناره گیری از تیم ملی ندارم و می‌خواهم همچنان با قدرت به کارم در این رشته ادامه دهم.

براری در پاسخ به این سوال که در هنگام بازگشت به ایران در فرودگاه جاکارتا با سرمربی تیم ملی دچار درگیری لفظی شده است یا خیر، گفت: تمام این صحبت‌های مطرح شده درباره درگیری من با برخواه واقعیت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. عده‌ای با من و فدراسیون دشمن هستند. شاید در برخی موارد هم نظرم با برخواه یکی نباشد، اما با این حال به خودم اجازه نمی‌دهم که بخواهم حرمت و احترام به سرمربی تیم ملی را بشکنم و او را جلوی دیگران مورد هتک حرمت قرار دهم.

عضو تیم ملی وزنه برداری در مورد برنامه‌های آینده خود گفت: اولین برنامه من پس از حذف شدن از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، کسب مدال در مسابقات جهانی عشق آباد است. پس از آن هم می‌خواهم با انجام یک برنامه ریزی مناسب و شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک جواز حضور در این مسابقات را کسب کنم هر چند که با حضور ورزشکاران مدعی، چون کیانوش رستمی، سعید علی حسینی، سهراب مرادی و علی هاشمی و تنها اعزام دو ورزشکار به این مسابقات کار سختی پیش رویم خواهد بود، اما با این حال تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا یکی از مسافران اعزامی به المپیک توکیو باشم.

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان درباره نتایج تیم ملی هم در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: باید عنوان کنم ما از لحاظ مرغوبیت مدالی توانستیم پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بهترین نتایج تاریخ وزنه برداری را در بازی‌های آسیایی کسب نمائیم هر چند که اگر بد شانسی نمی آوردیم این پتانسیل در ما وجود داشت تا به جای چهار مدال با مدال‌های بیشتری به کشور باز گردیم.


بیشتر بخوانید: وضعیت نامعلوم قهرمان المپیک در تیم ملی وزنه برداری

رستمی از تیم ملی وزنه برداری کنار گذاشته شد

واکنش تند براری نسبت به حضور رستمی در بازی‌های آسیایی جاکارتا


انتهای پیام/

اظهارات براری درباره ناکامی اش در بازی های آسیایی جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.