سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان:

صرفه جویی در هزینه کردن اعتبارات ضروری است

استاندار کردستان بر ضرورت صرفه‌جویی در هزینه کردن اعتبارات در اختیار دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان با محوریت توزیع اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۹۷ و الزامات بودجه گفت: من همواره تاکید کرده‌ام که توزیع اعتبارات باید عادلانه باشد چرا که ما در مقابل همه‌ی کارکنان مسئول هستیم.

 وی مسئولیت شرعی و قانونی توزیع اعتبارات را متوجه سازمان برنامه و بودجه دانست و افزود:  عملکرد برخی دستگاه‌ها وحوزه مسئولیت آنها گسترده تر از برخی دستگاه‌ها است، لذا باید در توزیع اعتبارات این امر مورد توجه قرار بگیرد چرا که این امر به عدالت نزدیکتر است.

 مرادنیا با یادآوری شرایط خاص اقتصادی کشور اقدام در جهت رفاه کارکنان را لازم دانست و اظهار داشت: از همه مدیران می‌خواهم جهت افزایش خدمات به شهروندان مطالبات دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها را پرداخت کنند.

 استاندار کردستان تاکید کرد: اگر ادارات نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدام نکنند سازمان مدیریت خود در این خصوص اقدام کند.

وی همچنین با انتقاد از برگزاری برخی جلسات در ساعات اداری گفت: برگزاری جلسات در ساعات غیر اداری جهت تکریم ارباب رجوع است و مدیران کاملا باید به این دستورالعمل پایبند باشند.

مرادنیا اضافه کرد: روش من در اداره استان تعامل، مدیریت صحیح توام با احترام و رعایت قانون است و امیدوارم با صرفه جویی در هزینه‌ها از شرایط فعلی عبور کنیم.

انتهای پیام/م

انتقاداستاندارکردستان از انتقاد از برگزاری برخی جلسات در ساعات اداری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.